Nero Homme Magazin Nr. 1.

Dátum: 2012

Főszerkesztő: Sophia Rotas

Grafikai tervezés: José Simon / Simon Says

Közreműködő alkotók:
Actually Huizenga, András G. Varga, Balázs Barsi, Cedric Jacquemyn, Chrysta Bell, Daniel Jones, David Metcalfe, Emika, Enikő Tóth Kern, Fannie Latour Lambert, Gemma Slack, Jen Gilpin, Kalrey Sciortino, Konrád Gazdag, Luis Artemio de Los Santos, Máriusz Bari, Márk Viszlay, Matt Lambert, Matthew Stone, Maxime Ballesteros, Millie Brown, Natasha Slater, Olivia Martin, Princess Julia, Simon Nygard, Sophia Rotas, Theo-Maas Lexileictous, Zoltán Tombor

A magazin műfaji besorolása szerint a kortárs művészet és a férfidivat tengelye mentén mozog, fő célja a színvonalas szórakoztatás mellett egy felismerhető, új esztétikai minőség létrehozása, melyben a karakteres, művészi képanyagok okos szöveges tartalommal párosulnak, a cutting edge, kreatív, up-to-date és nyitott férfiközönséget megcélozva.

Body Confidence

A 2012-es első lapszám anyagait egy központi téma fűzte össze: a „Body Confidence” lényegében egy új tudatosságot takar, amely annyit jelent: a test nem válik el a lélektől.

Layout és tipográfia

A magazin exkluzív és karakteres képi világát egy letisztult, milliméterre pontos, aranymetszésen alapuló layout és tipográfia prezentálja. A szimmetria és az asszimmetria közötti egyensúlyt megteremtő betű- és képszerkesztés jellemzi az oldalakat. Az oldaltükrök arányait jelző segédvonalak sok esetben grafikai jelként (mint díszítő léniák) is megjelennek a belső oldalakon. 

Previous
Previous

Soobrosa

Next
Next

Forever young